vrijdag 30 januari 2009

challenge 5







Vandaag lekker en dagje niets. Geen kids en geen afspraken, dus alle tijd om te scrappen. En om met mijn jongste dochter op msm te zitten. Over haar tekening gaat ook deze challenge. Het woord was is deze week DRAWING of TEKENEN.
Ik heb nogal wat keren in het ziekenhuis gelegen toen de meiden klein waren. Ze maakten dan voor mij kleine briefjes en tekeningen, die pas open mocht maken als zij na het bezoekuur weer naar huis gingen. Deze herinneringen zijn mij heel erg dierbaar. Ik heb ze dan ook altijd bewaard.
Ze zijn extra leuk nu Jacq en Deb volwassen zijn.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanette,
    Kijk....ja.....dat is dus het ware scrappen, meis!
    Hier leg je alle gevoelens bloot, die het woord bij je oproepen! Mooi hoor....
    Het is een ontroerend verhaal!
    Gelukkig is het met Deb en Jac hun mamsie wel goed gekomen! Kan ze lekker scrappen!
    Goed weekend,
    Hug, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Jeanette
    zo dat is goed gelukt > mooi, vrolijk en origineel wat wil je nog meer, de kaart is ook goed gelukt.
    groetjes
    Pieky

    BeantwoordenVerwijderen