vrijdag 30 januari 2009

Mijn eerste kaart


Tussendoor nog even en kaart gemaakt. Mijn eerste scrapkaart. Ik ben er erg tevreden over.

Hij gaat naar een medeloopster van mijn man. Ze is erg ziek en namens alle lopers/loopsters zullen we de kaart naar haar toesturen om haar een hart onder de riem te steken. Als je zulke berichten hoort ben je alleen maar dankbaar dat wij[mijn gezinnetje,familie en vrienden] met elkaar gezond zijn. Geniet dus ook vandaag en niet zoals in die reclame LATER. Ik kan me daar erg aan storen. Niemand weet wat zijn toekomst zal brengen. Zo weer serieus genoeg. Ik neem nog een lekker kopje thee en geniet van deze dag door lekker te doen waar ik zelf zin in heb. Heerlijk.

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanette,
    En terecht, dat je er zo tevreden over bent!
    De ontvangster zal er zeker BLIJ mee zijn!
    Het is echt een beauty geworden, hoor! Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Jean
    heb je al dat je de 6e foto uit je 6e mapje moet plaatsen, vast wel, dat gedeelte van de opdracht heb ik al klaar. Zullen we morgen even kijken hoe we dat gaan doen met het doorgeven van deze opdracht?
    je begrijpt het al je superhandige vriendin ziet zich hier weer een gat mee in de kop
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen