dinsdag 3 februari 2009

6de map 6de foto ACTIE KIKA

Zoek de 6de map 6de foto en vertel daar iets over. Deze opdracht kregen wij van Jenny van Scrapbook-Paradise. Nou dat kan haast niet anders dan een foto van mijn hardlopende man zijn.
Niet dat er geen andere foto's zijn , maar die van hem staan op dit moment op de laptop.
Hij is bezig een eigen site te maken voor zijn actie.Er is hem aangeboden om de marathon van New York te lopen. Daar wil hij wat tegeover stellen. Net zoveel geld inzamelen voor KIKA als dat de reis gaat kosten. Het gaat al lekker vooral door medelopers door het hele land wordt al flink gestort. Iedereen kan deze actie volgen op http://www.jkrans.nl/.




Doorgestuurd naar:Roelien, Barbera, Angele, Marjolein, Janine en Ria



1 opmerking:

  1. Hallo Jeanette,
    Ik lees hier dat we een aantal dingen gemeen hebben. Altijd leuk! Wat dan? Nou... onze leeftijd,onze mannen heten Jan. We zijn beiden moeder van dochters en de oudste is 27. We hebben gelukkig onze moeder nog ( mijn moeder is helaas ziek en woont in een verpleeghuis)
    We hebben dezelfde hobby's en liefhebberijen (op tv-kijken na) Vier jaar heb ik met veel plezier op mijn petekind gepast, 20 uurtjes per week. En ik hoop dat ik ooit oma te worden. Niet dat dit snel gebeuren zal, maar het is wel een wens.
    Je hebt me getagged en ik heb even in mijn mapjes gesnuffeld. Het is geen boeiende foto. Ik heb hem ook niet zelf gemaakt. Het is de kraanwagen van mijn man, die in zijn vrije tijd een auto (Dodge) voor een van onze neefjes op ging halen in België. Maar komende week zal ik hem even laten zien. Leuk dat je meedoet bij DtuC, groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen