zondag 8 februari 2009

CHALLENGE 6 KINDEREN









Deze week challenge 6 van Jenny [Scrapbook-paradise]. KINDEREN. Nou kinderen kun je krijgen. Zelf hebben wij 2 dochters van 27 en 24. Zelfstandig dus, nou ja. Vaak nog met raad en daad bijstaan, maar dat doen we met liefde. En dan hebben we nu dus 3 oppaskindjes, 3 meiden.
Hiermee ga ik veel wandelen, fietsen en dansen. Dingen die ik met eigen meiden nooit heb kunnen doen. Maar ze zeggen niet voor niets"Het leven begint bij je veertigste"en na 2 operaties
kan ik dit allemaal wel. En haal ik die dingen nu allemaal in met mijn oppaskindjes. En natuurlijk de dingen die ik met mijn eigen meiden wel veel [heel veel] heb kunnen doen.Zingen, voorlezen, spelletjes doen, knutselen en veel kletsen.

2 opmerkingen:

  1. he!

    bij een emotioneel incontinent mens is iets al gauw ontroerend, maar dit is echt mooi [je journaal]

    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeg...ik ben 24.... Verder mooi hoor!!!! MWAH!!!
    xxxxDeb

    BeantwoordenVerwijderen