zondag 22 februari 2009

Eerlijk duurt het langst.




Ja eigenlijk is niet leuk om te doen. Hetzelfde werk naar 3 verschillende challenges opsturen. Maar ben al 2 weken niet opperbest en heb geen puf om ook maar iets te doen. Nu had ik vrijdag eindelijk weer wat inspiratie en heb dit cd doosje met boekje gemaakt over mijn 50 verjaardag. Ik dacht nu nog een leuk ding maken voor wijDUS en werd ik zaterdag niet verschrikkelijk verkouden. Hoofdpijn en dus weer geen puf. Nou ik dacht het gaat over TIJD en dus naar wijDUS. En het is geen kaart , dus naar naar DDC#11. Ach en dan kan ie ook wel voor de challenge van Jenny over leeftijd. 3 vliegen in een klap. Ik beloof direct beterschap voor mezelf en voor de volgende uitdagingen.

2 opmerkingen:

  1. zo dat was het wachten waard, helemaal goed gelukt. Gaan we nu ieder jaar jouw verjaardag in de tuin vieren, lijkt mij een goed idee hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet kunnen hoor Jeanette, er zitten soms gewoon niet genoeg uren in de dag, en dagen in de week he ;o) Een supermooi boekje om te koesteren zeg :D! Leuk dat je meegedaan hebt met de Double Dutch challenge, en beterschap ;o)

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen