maandag 6 april 2009

CHALLENGE 13 JEUGD


Mijn jeugd heb ik grotendeels [van mijn 5de tot mijn 21ste ]doorgebracht in Meedhuizen. Ik was een jongensmeisje.

Voetballen, bootje varen, cowboytje spelen en altijd smerig. Dit tot grote ergernis van mijn moeder, die zo graag een echt meisje in een jurkje had.

Later plaatjes draaien op mijn kamer met vriendinnen. Op een overboord geslagen kofferpickup,

die mijn vader helemaal uit elkaar had gehaald en schoon en droog had gemaakt.

Dansen, Beatclub. Ik ging naar de RSG in Appingedam, weer een nieuwe fase. Bestuur Klein Internos. Strakke spijkerbroeken. Heel strak, zodat je op bed moest liggen om de rits dicht te krijgen. Slobbertruien, het overhemd van je vader en ook nog een tijdje blanke klompen. AUW,zere voeten, maar dat had je ervoor over.

Met 16 een brommer en op zondagmiddag naar Wapen van Leiden. Ging ik op zaterdagavond dan werd ik opgehaald door mijn vader. Had hij nachtdienst dan stond hij met de dienstwagen bij

de disco. De jongens waar ik mee scharrelde gingen op de loop als ze de politieauto zagen staan.

Met 17 "vaste verkering". Een jongen met een auto, dat was wel interressant. Samen op stap in de mini. Het begin van weer een hele andere tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten