donderdag 26 maart 2009

CHALLENGE 12 GEZONDHEID




GEZONDHEID


is het mooiste wat een mens zich kan wensen. Rondom zie je de ergste ziektes en gebreken en prijs je jezelf gelukkig dat wat jou overkomt wel meevalt. ook al zijn er dagen dat je het liefst daar niet aan denkt en je het liefst onder de dekens kruipt, omdat je zo moe bent van altijd pijn.

Maar dan denk ik aan mijn moeder die 24 uur per dag zuurstof heeft en aan mijn schoonmoeder die dement is en dan vind ik dat ik er toch voor hen moet zijn.

Je geeft jezelf een flinke schop onder je kont en gaat door.

het leven is ook veel te mooi om te lang in de put te zitten.

1 opmerking:

  1. hoi
    Het is je weer gelukt, een ontroerende tekst en een mooie LO [zie ik echt verf?] Helemaal goed

    groetjes

    oo ja ik heb al even vermeld wie ik ben, het meisje die jij aanwijst was mijn vriendin Eltien.

    BeantwoordenVerwijderen