vrijdag 6 maart 2009

CHALLENGE 9 SPORT


Tja sport. Dat is bij mij altijd een moeilijk onderwerp. Ik wil wel graag, maar kan het niet. Daarom kijk ik graag sport en ga veel met Jan mee. Die leeft voor sport en dan speciaal zijn hardlopen. Ik regel dan alles. Hij loopt en ik zeg waar, hihi. We maken er dan ook graag een
uitje van. Of een dag,maar ook vaak een weekendje of langer. Met de caravan of in een hotelletje, wij vinden alles leuk.
Mijn sporten blijft dan ook beperkt tot fietsen en ben nu weer aan het opbouwen met wandelen.
Voorzichtig een half uur en dan geleidelijk meer, zodat ik straks in Engeland hopelijk wat beter uit de voeten kan.

Tekst: Op de fiets naar Zoutkamp. We zouden een fietsvakantie houden van Maastricht naar
Delfzijl.Maar moesten wel even oefenen en kijken of onze uitrusting klopte.
Het jaar daarop hebben we ook nog een rondje Ijsselmeer gefietst.

4 opmerkingen:

  1. hoi
    sporten doe je misscien niet zoveel, sportief ben je wel en dat is wel zo belangrijk
    mooi geworden deze lo

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige tekst!
    Leuk, Pieky.
    Goed van je dat je aan het wandelen bent geslagen!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry Jeanette,
    Ik bedoelde dus geen Pieky te schrijven,maar las net Pieky haar reactie en Ingmar kletste tegen mij aan....
    He...sullige fout van mij, dus....
    Word een daggie ouder: kan geen 2 dingen meer tegelijk doen...
    In ieder geval geen tekst typen en mijn kind ook nog aanhoren, hihi...
    Maar Pieky heeft helemaal gelijk! Heerlijk toch, dat jij je man zo kunt ondersteunen?
    Op die manier ben je heel erg sportief bezig!
    Als Personal Coach!
    Gr. J.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jeanette.
    Leuk dat je even op mijn blog hebt gekeken.
    Mooie challenge heb je gemaakt.Al sport je zelf niet zo veel, je bedrijft wel topsport want manager zijn is niet niks (ervaring).Ik heb vorig jaar een cursus bij Jenny gevold en nu weer. Ik leer bij haar dus weer van alles. Vindt het leuk om te doen. Kom wel eens weer langs

    BeantwoordenVerwijderen