donderdag 4 februari 2010

AWARD




Deze award kreeg ik van Jenny, lief he.Het is mijn eerste en ik ben er erg blij mee.

Volgens mij moet ik nu ook 10 dingen noemen die mij blij maken.Nu daar gaat ie:

1 Natuurlijk van Jan, elke dag weer als hij thuis komt van zijn werk.
2 Van mijn kinderen en dan vooral als ze samen thuis zijn.
3 Ook van Chris [het zoontje van onze "schoonzoon"] waarvan wij een beetje opa en oma mogen zijn.
4 Van mijn oppaskinderen. Als ik die blije snoetjes 's morgens op de stoep zie staan.
ben ik al mijn ongemakken vergeten.
5 Van het vrijwilligers werk dat ik doe.
6 En van de reacties van de oudere mensen als ik boeken voor hen haal uit de bib.
7 Van onze honden en die van Jacqueline, ook al is het wel eens erg vol in ons kleine huisje met 4 kindjes en 3 honden.
8 van actie als die voor HaÏti, blijkt dat wij het toch nog wel goed hebben met elkaar en dat mensen nog wel willen delen.
9 natuurlijk van mijn hobby,s.
10 en als laatste de belangrijkste bewaard, mijn moeder is weer thuis en knapt eindelijk weer op.

Ik geef de award door aan:

Hetty,vind het zo leuk wat ze allemaal maakt.
Chantal,Zo lekker gedreven met al het prachtige werk.
De vriendin van Chantal[ze moet nog een blog maken. maar wat zij maakt is zo leuk en dan is deze awards al vast een aanmoediging].
Fabiola, heerlijk om ook reacties te krijgen uit het buitenland en ze maakt ook nog prachtige kaartjes.

3 opmerkingen:

  1. hoi jeanette
    gefeliciteerd met je award
    en wat super lief dat je hem aan mij doorgeeft:D
    ik zal tegen me vriendin zeggen dat er een award voor haar is
    liefs en groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. félicitation pour ton prix je suis très heureuse pour toi et merci pout ton très gentil commentaire a mon sujet cela me fait grand plaisir que tu apprécies ce que je fais
    biz

    BeantwoordenVerwijderen