maandag 1 februari 2010

CHALLENGE 5 CREATE4FUN


6 opmerkingen:

  1. Hallo Jeanette,
    Wat is je kaart mooi geworden!
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw wat een leuk kaartje
    ik heb ook een kaart gemaakt met die model zal hem straks even op me blog zetten
    liefs en groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Jean, wat is dit nu ga je voor Valentijn?
    leuk en lekker strak, ik kan dat niet hoor............ach misschien wil ik het ook wel niet hahaha
    moi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Jeanette!
    Zie jej wel?
    Vintage lukt best!
    Geweldig gedaan, hoor!
    Je kunt het award met rechts (muisknop) opslaan op je bureaublad en dan later op je blog openen en als afbeelding openen en uploaden! Tenmniste...zo doe ik het wel.
    Hopelijk lukt het wel bij
    jou!
    Jullie hebben het verdiend!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen