donderdag 4 februari 2010

NIEUWE LOOK VOOR MIJN BLOG

Vandaag de hele dag vrij. De beide kindertjes die zouden komen hebben buikgriep en eigenlijk was het wel goed zo. Voelde me sinds gisteren ook al niet zo lekker.
De hele dag dus een beetje rondgehangen en achter de pc.
Eens even gestoeid met html bestanden enzo. Heb er niet zo heel veel verstand van, dus maar uitproberen.
Ik was een beetje zat van dat sombere gedoe.Was wel toe aan een beetje vrolijkheid .
Vandaar deze nieuwe look voor mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Nou het ziet er ook heel gezellig uit
    zo lukker fris echt super leuk

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Kanp gedaan Jeanette!
    Moet ook maar eens aan de slag, want ben ook zo sch...ziek van dat ontzettende saaie groene op mijn blog! M'n complimenten, hoor!
    Gr.
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen