vrijdag 5 februari 2010

Challenge ria-scrappassionchallengeblog




Eindelijk weer eens een LO gemaakt. Heb de smaak van vintage aardig te pakken.Deze Lo gaat naar de challenge van Ria. Laatste tijd veel kaartjes gemaakt ,maar dit vind ik toch ook wel heel erg leuk om te doen.
Ben begonnen met een opgeplakte babyfoto van mijn man.Dit was een van de eerste pogingen tot scrappen. Wel erg simpel.Heb het nu dus uitgewerkt.
Colorcore gekreukt en geschuurd, taartkantjes[natuurlijk van de ACtion], restjes papier wat diep opgeborgen zat in mijn restjesbak, verschillende soorten lint en bloemen. venstertje geinkt en met embossingpoeder bewerkt en als laatst een vleugje Glimmer Mist.
Deze had ik vanmorgen gekocht, even wezen shoppen. Ook de leuke Eline vintage stempeltjes van Marianne desgin gekocht. Vond de teksten zo leuk. Nog wat papier en lintjes en ik kan weer een poosje verder.

5 opmerkingen:

  1. hoi
    die is zeker goed gelukt, lijkt toch niets meer op je eerste poging van een paar jaar geleden, de foto van Jan is hetzelfde maar daar houdt het ook mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi je vraagt hoe ik aan dat tasje partoon kom: er staat een patroon op de site van scr@p-cards challenge blog, deze kan je printen ........dat was mij te veel werk dus ik heb het zo gedaan, het geheel komt dus uit een A-4tje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super belle page,très shabby, j'adore ce style

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanette.
    Wat is die mooi.
    Geweldig Pieky haar tasje vind ik ook erg mooi.
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal GOED, man!
    Wat een heerlijk VINTAGE werkstuk! Ben het helemaal met Pieky eens! Jij maar zeggen, dat het in 1e instantie niets voor je is, ha, ha...
    GEWELDIG!
    Gr. Jen.

    BeantwoordenVerwijderen