zondag 31 januari 2010

CHALLENGE SCRAPBOOK PARADISE

Hij is klaar, mijn eerste pagina voor het boekje van de challenge van Jenny[scrapbook paradise]. Ook mijn eerste poging om iets te maken in de vintage-stijl.
Valt niet mee, als je zoals ik meer van het sobere werk bent, maar wel heel leuk om te doen. Heb maar eens de oude naaidoos uit geplozen. Deze kreeg ik van een oude meneer waar ik werkte en die ging naar het verzorgingshuis.Een schatkist. Er zitten zelfs nog kaartjes stopzijde voor zijden kousen in. Ga ik nog wel iets mee doen.

WINTER JANUARI 2010.

Nu het al een paar weken winter is en het ijs en dus het schaatsen niet echt kan beginnen, denk ik wel eens terug aan die "echte" winters.
Schaatsen op het kanaal en natuurlijk priksleeën. En na afloop de kroeg in ,voor een borrel of HETE KWAST.

3 opmerkingen:

  1. hoi
    mooi geworden, lekker toch zo veel laagjes, hoef je niet te kiezen welk vel je wel of niet gaat gebruiken ............ gewoon allemaal.
    moi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanette,
    Dnk je wel voor het mee doen!
    Het is voor mij echt een eer, dat je er weer bij bent!
    Prachtig werk weer!
    Kijkj er altijd naar uit, hoor!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Jean,
    ik heb nog weer een challenge gevonden,[CPS Designer Blogs] weer kaartjes! Eigelijk heb ik meer zin in iets met foto's dus wanneer dare to use een beetje leuke kleuren heeft dan ga ik dat liever doen. hehehe of allebei............
    Kan jij een merkje vinden op dat fotalbum? Je weet vast wel welke ik bedoel, zonder plastic hoesjes, schroeven of wat dan ook!

    BeantwoordenVerwijderen