zondag 10 januari 2010

DAAR BEN IK WEER!!!!!!!!!

Zo dat is lang geleden. Druk, een geweldige dip, vakantie, een schoonmoeder die is overleden, naar New York, andere bezigheden. Zo en dan is er maar zo 8 maand voorbij.
Maar mezelf bij elkaar geraapt en we gaan er weer voor.
Direct maar in het diepe en voor 2 van mijn oppasmeiden het jaarlijkse boek gemaakt.
Foto's die ik zo het hele jaar door van ze maak, verwerk ik in een scrapbookalbum voor hun verjaardag. En 2 binnen een week jarig betekend dus haard doorwerken, want het moet natuurlijk op het laatste moment. Onder druk presteer ik het best, hihi.
Maar het resultaat is er dan ook naar.
Vandaag de foto's van het boek van Malou. Vorige week , door tijdgebrek, geen foto's van het boek voor Hannah gemaakt. Doe ik nog even , gewoon even terugvragen.

1 opmerking:

  1. he Jeanette
    ik had je blog haast van mijn favorietenlijstje geschrapt, ik dacht die ze er niets meer op. En dan maak je het inees weer goed met een heel project.
    Mooi geworden hoor,
    moi

    BeantwoordenVerwijderen