zaterdag 30 januari 2010

NIEUWE LAPTOP


Vanmiddag nieuwe laptop gehaald. Kon die aanbieding niet laten lopen en na de reparatie met containertape had ik het helemaal gehad. Ze zeggen uiterlijk is niet belangrijk als het binnenste maar goed is. Maar bij mijn oudje wilde het van binnen al niet meer zo vlotten en als dan ook nog het uiterlijk niets meer is.....
Het was aanzetten, kopje thee, internet, ach nog maar een kopje thee........
Tijd dus voor verjonging.
Nu dus alles overzetten en opnieuw uitproberen. En ja voor mijn kopje thee moet ik nu tijd maken.

3 opmerkingen:

  1. he Jean
    hahaha ik had na gisteravond niet anders verwacht, de oude was echt gammel.
    Geweldig dat je mijn site er op hebt staan bij het maken van de foto
    succes en vooral veel plezier ermee
    Pieky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je laptop
    hij ziet er mooi uit ik hoop dat je
    er veel plezier mee hebt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Jeanette,
    Van harte met je nieuwe laptop.Theepot en kopje meenemen dan komt het nu weer helemaal goed.Veel plezier er mee.

    gr Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen