zondag 17 januari 2010

KAARTJE HENK



Vanmiddag even een kaartje gemaakt voor Henk. Henk is een loper van de loopgroep en dan een die overal mee naar toe gaat.Net als wij. Trainingsweekend, Terschelling. Altijd veel lachen en altijd praatjes. Nu hoorden we dat Henk heel,heel erg ziek is.
Dat was voor hem en zijn familie natuurlijk een vreselijke schok, maar ook ons ging dit niet in de koude kleren zitten.
Het enige wat we kunnen doen is meeleven en af en toe een kaartje sturen.Dus vanmiddag maar even aan de slag.
En voor iedereen die dit leest: mensen geniet NU van het leven.Elke dag brengt weer kleine dingen waar je van kunt geneiten en waar we niet altijd bij stil staan.
Zoals daarnet, stond voor de pui en het roodborstje deed zich tegoed aan het vogelzaad dat wij daar in een huisje hebben liggen. En ook de koolmeesjes vertonen hun kunsten aan de vetballen. Daar heb ik even van staan genieten. En ook van het maken van het kaartje heb ik genoten en van het resultaat.

3 opmerkingen:

  1. hoi Jean
    mooi kaartje, de aanleiding is prut natuurlijk.......
    Ik heb de laatste tijd ook wat kaartjes gemaakt: Gerda is ziek, zomaar 1 voor Karien en alvast voor Lenie die zo jarig is, maar ja niet 1 op de foto gezet natuurlijk, daar moet ik toch beter om denken.
    Ik ben even aan het googelen voor een workshop taartdecoreren, heb 1 gevonden in Donderen alleen €130.00 voor 1 middag......... het blijft dus nog maar even kant en klaar of gewoon gefreubel met een kersje en een tipje slagroom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje alleen is d anleiding niet zo fijn maar hij zal er zeker heel erg blij mee zijn

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanette,
    Op 1 januari (nadat hij een vriendin van ons, die kanker heeft, nog moed in had gesproken), overleed enkele uren daarna een hele lieve- nog jonge man- en ik ben er nog steeds van ontdaan....
    Je hebt gelijk: we moeten NU genieten en ELKAAR helpen en bijstaan!
    de kaart is mooi en passend.
    IK wens de meneer in kwestie en ook jullie het allerbeste!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen