donderdag 21 januari 2010

KAARTJE VOOR MIJN MOEDER





Gisteren weer een dag vol verrassingen. Alleen niet zo leuk. Mijn moeder was al een tijd niet fit en omdat ze 24 uur /dag aan het zuurstof zit, toch maar even naar het ziekenhuis. Nou ze mocht gelijk blijven. Dan moet er natuurlijk van alles geregeld worden.
Vanmorgen was de rust weergekeerd en ben ik lekker met Eva[mijn oppaskindje van 2 1/2
naar mijn knutselkamertje gegaan. Vinden al die meiden leuk. Met lintjes spelen of met andere frutseltjes. Op het schoolbord tekenen, of zoals vanmorgen helpen kaartjes maken.
Even een kaartje voor mijn moeder of zoals de meiden zeggen oma wop.

2 opmerkingen:

  1. hoi
    mooi hoor, die van Eva daar wordt ze vast helemaal vrolijk van. Dat papiertje van jou heb ik ook nog en toch............. moet morgen er wel wat bij hebben hahaha
    moi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartje zal haar zeker heel blij maken en veel beterschap met je moeder

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen